Svettigt!

Hemma igen, slutade halv två sen gick jag ner till Af och fick hjälp med ett papper. Det gick smidigt! Sen hem och Joel höll på och grejade, rensat i kyl, frys och skafferi och nu är han och handlar. Tur att någon har energi =)

Själv är man halvt kokt, det klibbar och droppar svett, men det går. Dom har ju inte lagt schemat efter vädret precis :-) Jobbar imorgon med sen är jag ledig i två dagar. Härligt. Ska ta igen mig och njuta för sen går jag på helgen igen. Nog om jobb.

Lillfisen sover en stund nu, var jättetrött efter yoghurten. Det blir bad ikväll för oss alla tre.

Har hört att barnbidraget har höjts. Va inne och kollade nu, men vi får samma.. Ska luska lite mer i det ;-)


Nä, usch orkar inte sitta mer här.. benen klibbar ihop sig på den varma skinnsoffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0