Torsdag kväll

Har jobbat idag och fick sluta lite tidigare, härligt! Snälla arbetskamrater man har. Men vi var klara med allt så vi slapp sitta av tiden om man säger så. Händer inte alltför ofta, men idag var vi för en gång skull bra med personal och effektiv personal, då går det undan =)

När jag kom hem möttes jag av en go och glad Ewelyn. Hon kryper framåt nu några steg och ställer sig upp i soffan. Duktig tjejja. Det har hänt så massor på kort tid och roligt är det!

Ewelyn och jag tog en tupplur på eftermiddagen. Två dagar nu har vi vilat tillsammans och gu vad mysigt det är! Man får ta tillvara på sådana stunder.

Ikväll tilldelar jag mig namnet "soffpotatis". Har plockat lite tvätt och så men resten tar jag när jag känner för det. Är ledig i 3 dagar, ska bli så skönt. Att få umgås med min ängel, pussa, busa och leka. Dessutom är vi själva från Lördag till Söndag då Joel åker till Amsterdam och ska fota tillsammans med en vän. Så jag har bestämt mig att bara göra det som andan faller in på.

Myspys med älskling ikväll, vad jag gillar´t ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0