Dagens shopping

Vid tjugo i tio idag så klädde vi på oss och gick ut. Första etappen blev Netto. Förut har jag alltid varit lite sådär off vad gäller Netto och Lidl, men senaste gångerna har det funnits en del bra saker på Netto. Idag handlade jag en bok till Ewelyn för ynka 30 spänn, bomull och billiga rakhyvlar blev det också då det var på extrapris i begränsat antal. Passade bra eftersom jag behövde nya till ap-benen ;-) Köpte ett billighetskaffe för skojs skull, tänkte testa och se ifall det går att dricka annars kastar jag det =)



En bok om en prinsessa till en prinsessa =)

Sedan gick jag ner på stan när det öppnat och jag ångrade mig nästan att jag gick dit. Jag var precis genomsvett och det var massor folk, men Ewelyn sov mestadels så det gick smidigt. Hade ett par rabattkuponger på Lindex och då brukar jag alltid passa på att handla när dom dimper ner i brevlådan.




Tre bodysar hittade jag på rea-stället :-)



Även jag fyndade en tröja och ett fint blommigt linne, har ett rosa sen innan =)



Två nya nagellack. Nu säljer dom 2 st/39 kr! Bara så ni vet :)

När jag kom hem ringde Posten på dörren och då fick jag hem dom två tröjorna som jag beställt ifrån H&M. Kunde nog inte blivit en bättre dag. Längtar tills jackan kommer också ;-)



Fin, fint!



När vi kom hem så slängde jag av mig kläderna och gick omkring i mysbyxor och Bh, haha.. Och Ewelyn har varit klädd i endast en blöja i stort sett hela dagen!

Ikväll ska det badas, ätas jordgubbar och glass och en massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0