Fint väder

Vid halv tio mötte jag Madde och Leisan och gick till Netto. Köpte en Hello Kitty tvättpåse till Ewelyn, kaffe och tops =) Sen tog vi en tur ner till lekparken och gungade. En snabbis in på ICA för att köpa dagens lunch som blev grillad kyckling med potatissallad och en massa grönsallad. Vi ska storhandla imorgon.

Ringde lönekontoret för att kolla upp mina Las-dagar. Vilket räknesystem säger jag bra, skit rent ut sagt! Nä så fort Ewelyn får dagisplats så ska jag ta tag i allt. Jag måste veta.

Från det tråkiga till det roliga igen. Knäppte av några bilder på töserna ;-)



Min snuttfia!



Maddes snuttfia!




Madde och Leia


Nu ska jag greja lite. Min farbror kommer hit och hälsar på senare i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0