Hot, hot, hot!

Ja man behöver inte vara rädd för att frysa i denna tropiska värme. Tänk om man hade inbyggd AC i kläderna, då skulle jag haffa det på direkten.

Nu är jag hemma på timmar igen har jobbat sen kvart i sju i morse och börjar sista passet halv två-nio. Sen är denna helg överstökad. Att det varit så varmt och den dåliga luften på jobbet gör att det varit ganska jobbigt. Stressen och så kan man ju hantera, men värmen är lite svårt att göra någonting åt.

Annars har det gått bra hittils och ja, jag trivs faktiskt att jobba. Trivs så bra på mitt jobb och att få komma hem till dom bästa, känna saknad det gör mycket. Nästan så jag springer hem för att jag vill komma hem fort. På så vis är det bra med delade turer, för då får man ju vara hemma lite imellan, även om det är sådär att veta att man ska köra ett pass till.

Men, ett pass kvar sen är jag ledig!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0