Krämpor :-(

Glad snutta när mamma höll på och plockade i hallen =)

Hon är för rolig lilla Ewelyn, idag när jag stod och diskade så kom hon och körde på mig med gåstolen hela tiden, kravlade vid benen och följde efter mig i den mån hon kan när jag grejade i köket. Var jag i hallen så var hon där, men får hjälpa henne över trösklarna :-)

En liten mammagris har hon varit idag sötnosen. Skrattat nåt så alldeles när vi körde "titt-ut leken".

Joel tog med sig Ewelyn ner till Expert idag för han skulle hämta en sak. Han tyckte vagnen var bra, men lite ovant att svänga med den innan man kommer in i det. Hon hade varit så nöjd och glad hela tiden så det verkar som hon tycker om att vara vänd åt andra hållet.

Jag brukar sällan ha ont som sagt, men idag har jag haft krämpor här och där. Nacken gör fortfarande lika ont så fort jag rör den, det värker i ryggslutet och sen har jag haft känningar i ena benet och även i ena lillfingret. Vad är det som är fel kan man undra? Men hade väl bara en sån dag. Förövrigt så mår jag toppen! Humöret är det inget fel på som tur är.

Min bror Patrik ringde förut också och babblade på som aldrig förr, kul att han hör av sig och mår bra nu. Det går lite upp och ner, men det gör det ju för dom flesta människor. Så kul att han har tjej och att han hittat en sysselsättning som han trivs med. Det gör så mycket när jag ser att han mår bra.

Joel kom hem förut och sa att han kunde få ett bra pris på en fin systemkamera. Det lockar mycket, jag har velat ha en länge nu. En amatör kamera för den Joel har är ju för proffs ;) Min digitala lilla rosa funkar kanon, men jag tar mycket kort nu och det blir stor skillnad med en systemis.  Men det blir inte aktuellt nu, får bli en senare fråga när vi ser hur det går med sparandet och vice versa.

Det är som det är som man brukar säga ;)

Jag fick mig ett klokt råd häromdagen av en vän och det tänker jag hålla fast vid. Jag blir så less. Som Joel säger, jag är alldeles för naiv och snäll (hmm.. kan till viss del hålla med.. hihi) Måste bli lite tuffare, det har jag hört många många gånger, men inte så lätt att ändra på sig bara sådär även om jag gärna vill det för då skulle jag må bättre när det gäller vissa saker.

Aja, det här var allt jag hade att bjuda på idag. Har skrivit av mig lite och det lättar alltid lite extra i hjärtat.

Nu ska jag titta till min prinsessa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0