Krypställning

Ewelyn kan krypa bakåt, rulla runt och far omkring åt alla möjliga håll nu. Hon kan inte riktigt ta sig framåt, utan ålar mest, men mer och mer försöker hon och bättre och bättre går det, fast hon tappar tålamodet efter ett tag och lägger huvudet på sned :-)

Det händer så mycket hela tiden och hon har sagt både "mamma och pappa" nu. Hon härmar och hennes motorik blir bättre och bättre för var dag som går. Hon är väldigt nyfiken, vill veta och lyssnar efter allt.


Min ögonsten


Joel är i Vadstena med Fred. Åkte för en halvtimme sen typ. Ewelyn sover redan. Lite väl tidigt, men hon var jättetrött. Inte så lustigt när hon varit ute hos farmor på landet och träffat kossorna =)

Jag har duschat och det var välbehövligt vill jag lova.


Tog ett par bilder förut på Ewelyn innan läggdags.






Mammas och pappas diamant :-)


Nu har vi bokat våran kryssning. Så skönt att ha något att se framemot, att veta att man har något framför sig som kommer bli underbart, härligt och mysigt!

Har jag sagt att jag har världens bästa sambo? Och tillsammans har vi världens bästa dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0