Linköping

Ewelyn sover nu, hon har inte sovit en enda minut sen kvart i tolv idag. Det var tufft att hålla henne vaken i bilen på väg hem, hon blev förbannad när jag busade med henne, tro jag det!

Vi har som sagt varit och firat Peter. Vi köpte fem små flaskor Absolut vodka i olika smaker =) Han blev glad! Min "farfar" var där också, det visste jag inte. Ja, det är lite komplicerat i min släkt om man säger så, men det var kul att träffa honom. Var ett par år sen vi sågs sist nu och han gav mig en stor kram.

Farmor hade gjort en jordgubbstårta så det mumsade vi i oss. Gott!

Joel hade såklart med sig sin nya kamera och då blev det en bild på mig i blåsten. Annars var det kanonväder.

Ikväll ska vi kika Wallander, mysa lite. Kommer nog lägga mig skapligt ikväll.. Vi får se om jag lyckas hålla det!?



Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0