Vi

Lånade denna lista av Alexandra. Lite kul :)


ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA


Du är tillsammans med? - Joel Stjernerhem
Hur gammal är han/hon? - 26
När fyller han/hon? 21 Januari
Vart bor han/hon? - Mjölby (sambos)
Har han/hon piercat sig någon gång? - Ja, det tror jag.
Har han/hon druckit någon gång? - Ja
Han han/hon rökt? - Ja
Vad har han/hon för färg på rummet? - Vi har gråa tapeter
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon - Köpa kameraprylar, ett fint hus till oss :)
Har han/hon någon fobi? - Ormar
Är han/hon beroende av något då? - Röker nu, men ska sluta i veckan nu.
Är han/hon envis? - Mm, ibland så!
Vad gör han/hon på helgerna? - Umgås med familjen, fotar...
Beskriv honom/henne med två ord? - Smart och snäll
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Ja, han är en bra pappa, utan tvekan.
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - För att jag blev kär i honom, han hade det där lilla extra som passade mig :)


Föll du för honom/henne direkt? - Hmm, ja det kan man nog säga...
Du älskar honom/henne? - Av hela mitt hjärta
Du har slagit honom/henne? - Faktiskt aldrig, kanske i sömnen :-P
Du har roligt med honom/henne? - Ja
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Ja, det gör vi ju redan
Du vet någonting om honom/henne? - Mm ;-)
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Nä tror faktiskt inte det...
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Trygghet
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Jag älskar dig, säger ofta "Va vacker du är" :)
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Helheten, helt ärligt. Snygging.
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Hmm, ja det händer än i dag :)
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Ja första gången när jag var gravid, då kände jag inte igen mig själv. Jag var hemsk :-(


Om er:

Hur träffades ni första gången? - På en fest genom min vän Linda.
Bor ni långt ifrån varandra? - Nope tillsammans.
När blev ni tillsavdmmans? 21 Novemner 06
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Ja det kan man säga.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Allt möjligt!
Har ni sovit över hos varandra? - Ja det gjorde vi innan vi blev "ett par" ;-)
Har ni bråkat någongång? - Ja tyvärr, men händer sällan.
Vem håller fjärrkontrollen? - Jag
Vad har ni gemensamt? - Ewelyn ♥
Har ni samma åsikter om saker? - Nja, vi kan ha djupa diskussioner, men när det kommer till vardagliga ting så är vi lika vad gäller det (oftast iaf)
Planerar ni framtiden ihop? - Ja, det är viktigt.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Hmm, max två dagar kanske.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja, tre härliga ord.
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Det kan man aldrig veta, men jag hoppas att vi gifter oss en vacker dag och får dela resten av mitt liv med honom.



Min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0