Sol och värme

Jag var väldigt trögstartad i morse. Vid 6 ville Ewelyn ABSOLUT inte sova mera, så det var bara att pallra sig upp och se glad ut!

Efter lunch gick vi ut ett par timmar, klockan bara sprang iväg. Hade tänkt gå till glasscafet, men kände pressen på med tvätten, sen var jag så tung i skallen. Men ut kom vi iallafall :) En jobbarkompis ropade på mig från altanen så jag gick dit och pratade en stund, vi ska jobba ihop på Tisdag så det ska bli kul :-)

Jag pratade om henne ang Las:dagarna och hon tycker också att det är förskräckligt, att det ska behöva vara så. Usch ja. Nae, jag orkar inte bry mig mer om det nu, blev så depp igår men det ska banne mig inte förstöra mitt humör idag.

Har hämtat upp tvätten också. Ska väcka Ewelyn strax. Hon somnade inte i vagnen denna gång och efter hon käkat eftermiddagsgröten så blev  hon grinig och jättetrött, blev så ledsen så jag lade henne en stund. Men måste väcka henne strax nu så hon somnar ikväll. Tänkte bada henne innan sängdags också och jag själv skulle behöva ställa mig i en dusch, har inte riktigt hunnit det ännu.

Satte mig på en bänk ute förut då jag kom halvlängs och fick sån skoskav, på båda fötterna. Det svider då det lossnar skinn. Att det kan göra så ont!

Nu ska jag väcka min prinsessa.




Jag älskar sommaren! Tänk när man får sin "riktiga" semester. Jag vet nog inte vad det är, inte så lustigt när man jobbat varenda sommar sedan man var 16 år och i år fyller jag 25 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0