Trevlig Midsommar ;-)



Ursäkta för en förskräckligt dålig bild. Men jag kände inte för att visa ansiktet just nu :-D Sminket som åkte på tidigt imorse är halvdant och jag är glansig och ögonlocken tunga.

Vid åtta tiden kom Jennifer så jag följde med henne som sällskap när hon skulle fixa sina naglar. Avundsjuk, ja lite.. =) Jag skulle behöva göra en rejäl makeover på mig själv. Korta, halvt uppätna naglar och hår som svinto känns inget vidare kul.

Joel sa att jag fick beställa tid och så om jag vill göra det. Visst vill jag det. Annars är jag ju knäpp ;-) Men jag blir lite snål och tråkig, tycker dels det är mycket pengar och sedan har jag svårt att prioritera mig själv. Något klädesplagg då och då köps ibland, men när det kommer till hår och fix då blir jag tråkig.

Jag vet ju att man mår så mycket bättre efter att man har fått ro om sig själv. Kanske bokar en tid i veckan. Jag fick mersmak nu när jag såg Jennifers fina hår och naglar :)

Joel och Ewelyn åkte för lite mer än en timme sen, jag har diskat upp efter lunchen som självklart bestod av färskpotatis, gräddfil & gräslök. Kassler till mig och äcklig sill till Joel. Ewelyn fick lasagne och katrinplommon =)
Dom ska fira Midsommar ute i Stjärnorp med nära och kära. Hade gärna följt med, är inte ett dugg taggad på att jobba i helgen. Klockan fyra går jag på. Suck.

Näe, ska nog fasen boka en tid till frissan nästa vecka ;-) Är jag väl värd. Eller? Hmm.. Ska fundera lite till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0