Ärenden

Lilla E tar sin middagslur men hon vaknar nog närsom. Jag har inte riktigt hunnit med det jag tänkte från början idag, ja disk, plocka och lite annat smått och gott som hör till vardagen. Fastnade vid datorn då jag hade lite att söka efter. Hittade en örontemp som jag ska köpa på Net on Net då febertempen vi har här hemma är helt kass. Ja, den funkar men tycker så synd om Ewelyn när man ska ta tempen på henne, hon gillar den inte och sen tar det hundra år innan den börjar pipa. Farmor ska köpa med sig en örontemp tills på Lördag, så slipper vi fara in till Linköping bara för det. Snäll min farmor.

Ringde Emelie förut och jag och Ewelyn ska upp till henne och fika. Hon har ju inte träffat Ewelyn ännu, eftersom hon inte jobbat när jag varit där och hon var ju med på presenten som Ewelyn fick, dessutom är jag lite nyfiken på hur hon bor. Det ska tydligen vara en stor lägenhet ;-)

Jag har fixat iordning mig och väntar på att Linda ska höra av sig, annars går jag ner själv efter lunch. Hon jobbar ju i eftermiddag så visste inte riktigt om hon skulle hinna. Det förstår jag, ska man jobba vill man gärna ta det lugnt innan om det nu går.

Jag måste köpa en tunika/skjorta och sen är 1 årspresent till Alva. Måste in på Apoteket och köpa bindor och zuppar till Ewelyn. Då hon ska ta sin spruta om några dar.

Joel ringde förut och ska jobba över på Fredag och även på Lördag. Han frågade om det gick bra och visst gör det det. Komp och pengar är bra att samla på sig ;-)

Dags att återgå till lite viktigare saker, det jag inte hinner med nu tar jag när jag kommer hem sen. Känner ingen panik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0