Måndag

När jag vaknade ville jag bara ligga kvar i sängen. Det tog emot. När jag dessutom tittade ut genom fönstret och det duggade ut, grått och tråkigt!

Meeen.. Vi gick upp och mötte upp Jennifer här utanför och knallade ner till babysången :)

Tycker det är en bra start på Måndagar, man kommer igång och man blir piggare.

Jag tog fram amningskudden och satte den bakom lilla på våran säng (efter att jag ammade så har den bara legat liggandes och jag hade inte en tanke på den förrän Jennifer pratade om det när vi var ute och gick sist) Den är ju funktionell och hon fick även bra stöd i ryggen, även att hon spjärnade ut som en fiolsträng i mellanåt :)

Tog några bilder på charmtrollet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0