4 år med älskling

Ja precis idag är det våran dag! Vi har varit tillsammans i 4 år, men har känt varandra längre, dom bästa åren i mitt liv och jag hoppas på många fler. Vi har haft våra duster, motgångar och medgångar. Så är livet.

Det har varit en mysig Söndag och jag fick vara ledig. Somnade med en känsla i kroppen igår att min telefon skulle ringa, men inte. Vi har haft en riktig slappar-mysdag och det var skönt =)

Joel var såklart och handlade förut sen gjorde han mat och vi mumsade på marängsviss. Har sett en film också =)

Ewelyn och jag somnade i soffan och vaknade klockan 12 =) Jag trodde Joel var uppe, men han somnade om också så dagen gick fort =) Men välbehövligt vill jag säga. Sömn är en bristvara här hemma.

Lånad bild, men visst ser det gott ut? Och det vad det med :-) Ewelyn smaskade också :)

Imorgon är det en ny dag. En ny vecka på ingång.

 

Det är snart December. Julen närmar sig.... Om drygt en månad. Vi har inte ansträngt oss något för det denna vecka, men tänkte kanske baka lite.. Har aldrig bakat saffransbröd tidigare så det vore väl nåt att ge sig på kanske? ;-)

Även om jag inte är någon julmänniska så försöker jag. Mycket för Ewelyns skull.

Sedan känner jag två Linda (or) som fyller år idag med! Så GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0