En kväll på jobbet

Hemma efter ett kvällspass på jobbet, som alltid när det är helg även om jag inte jobbat så mycket i veckorna så känns det lite extra marigt att gå dit. Helg är ju helg liksom. Men det blev bra, timmarna gick och det var en himla mysig stämning och rätt lugnt. Det tenderar ju oftast att vara rätt så stressigt, men vi kunde sitta och äta och prata lite skit imellanåt ;-)

En del av dom boende var ju inte hemma när jag började heller.

Nu är klockan strax halv tio. Får se om jobbet ringer mig imorgon, annars får vi besök. Av min mamma och hennes Conny och Joels mamma kommer på eftermiddagen :-)

Nu ska jag tvätta bort den ofräscha mascaran och mysa ner mig en stund i soffan! Tillsammans med min sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0