Kallt, som ....

Har lämnat min plutta på dagis och jag var duktig :-) Tog en pw (även kallad powerwalk) ;-) Gick i raskt takt så jag känner mig rätt hurtig.. eller hur? :)

Det har även plingat till i min mob så jag ska jobba på fredag och även en delad tur på Lördag :-) Tyvärr är det ju inte på den avdelning jag helst vill vara på, men jobb som jobb. Blir bra med pengar fast mindre tid med familjen :-(

Vi får väl se var resten av dagen har att erbjuda.. Skulle behöva städa, men min kära sambo ligger och sover.. Sen ska vi nog träffa Jennifer och Minna. Stackars dom som måste infinna sig i detta kaos här hemma =) Men blir så, mycket man måste köpa och innan vi kan göra det så blir det rörigt. I brist på förvaring så kan det inte bli annat.

Nä ska röra på häcken.. Får så dåligt samvete när  jag inget gör. Ha en fin dag allesammans! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0