Sprutor :-(

Kvällen igår på jobbet gick bra, hade sån ågren när jag skulle dit för jag ville helst vara hemma. Hade ont i magen och kände mig trött. Joel tyckte att jag skulle vara hemma, men jag kan inte. Jag är sån. Och jag smittar ju ingen fast jag mådde som jag gjorde.

Var på demensen och det gick helt ok sen. Kom hem med några rivmärken bara, men det får man tåla. Dom är ju dementa. Var trevlig personal att jobba med, men när jag skulle gå hem så fastnade jag med en nattpersonal så var inte hemma förrän strax efter halv tio :-)

Kände mig fortfarande murken och så...

Idag vaknade jag före Ewelyn. Vid kvart över sju väckte jag henne och så knallade vi ner till bvc. Det första jag får se är en stor lång snövall som täcker hela infarten. Jahopp, hur ska man nu ta sig över övergångstället?! Jag höll på för fullt och när jag nästan var över den så kom en tant och frågade om jag ville ha hjälp =) Men det gick. Är man envis och låter dom där inre sakerna i kroppen som kallas muskler ta för sig så går det :)

Tänkte ta hissen ner vid station. Gick in och dörren stängdes. Fick lite halvpanik eftersom inget hände. Har den fastnat? Nejdå. Den var ur funktion och ingen lapp stod det nånstans.

Fick gå ut och gå runt sen kom vi iväg.

Första sprutan så gjorde hon ingen min alls. Andra sprutan blev hon ledsen.. stora krokodiltårar som rann längs hennes kinder :-( Det gick dock över snabbt!

Allt var bra, hon visade mig hennes kurva och den såg fin ut :-)

Hon är 74.5 lång och väger 9855 =)

Skönt att det rullar på och att allt funkar och är som det ska!

Nu ska jag ställa in resten av maten i kylen och kolla till min snutta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0