Vardag

Ewelyn vaknade tidígt idag, men hon lade sig tidigt också så hade det på känn. Vi klädde på oss, idag fick hon ha en av sina overaller. Jag själv tog på mig alldeles för lite kände jag. Måste införskaffa mig en snyggare mössa ;-)

Tog sällskap av Madde och Leia och knallade ner. Sen hem och hängde upp lite tvätt, plockade ur diskmaskinen och strax därefter kom Tessan och hennes lilla Clara och fikade :-) Timmarna gick skitsnabbt så jag gick ut tillsammans med dom för att hämta Ewelyn igen.

Hon somnade på stört i vagnen och vaknade inte förrän vid kom innanför porten. Sen fick hon lite mat och jag fixade lite kassler, potatis och kantarellsås =)

Min jobbcoach ringde också så imorgon ska jag söka en kurs tills nästa termin. Härligt! Har två ämnen jag måste läsa, men tar ett i taget nu så slipper jag studielån.

Så imorgon måste jag fixa med det eftersom sista ansökningsdagen är nu i mitten på November.

Jag har förövrigt känt mig lite nere ett par dagar. Det är jobbigt när man inte kan spå framtiden. Det känns som man bara står och stampar och inget händer. Men kommer jag bara in på kursen så blir jag glad. Vet att det kommer bli tufft då jag har skitsvårt för matte. Men jag ska fixa det :-)

Siffror är inte min grej, men är man envis så... =)

Nog om det. Eftermiddagen den rullade på.


Och jag, jag höll på att frysa häcken av mig förut...








Mammas och pappas guldklimp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0