Flyttkaos

Här är vi! Nu bor vi inte längre på Lagmansgatan. Har sovit några nätter här, och peppar peppar har det gått bra för Ewelyn också. Hon har inte sovit bra några veckor nu. men i natt sov hon hyfsat iallafall.

Vi är trötta här hemma. Har gjort en del, men har massor kvar. Måste köpa en garderob, för får vi bara in alla kläder så kommer det göra massor, tavlor ska dit och en massa annat fix. Det måste inhandlas lite mattor, lampor och dylikt.

Vill inte ta några bilder nu, dels måste jag tömma min kamera och det är inte så kul att visa när det står sopsäckar och kartonger lite varstans. Men det kommer, jag lovar!

Joel är och tömmer det sista i lägenheten. Balkongbordet ska väck, kablar ska bort, några lampor ska ner och frysen ska frostas av. För imorgon kommer dom och städar.

Dessutom har jag fått jobb imorgon också. Dagtid. Hade väl önskat att få stanna här hemma då vi har mycket att göra, men pengarna måste ju in också.

Kommer kanske inte bli lika mycket uppdatering här nu dessa dagar då jag känner att behovet av att få ordning på allt går före. Hoppas ni förstår, sen kommer bloggomanen fram igen och då kommer det bli som vanligt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0