Jobbat

Sitter här nu och tar igen mig. Jobbat mellan 7-16 och det var på både gott ont. Men så är det, livet har sin gång. Imorgon har jag inget då det gick som det gick idag :-(. Men kanske någon blir sjuk, det vet man ju aldrig.

Känner mig aning tung i skallen, har frusit hela dan från och till och kom hem ifrån affären för en stund sen (det gjorde ju inte saken bättre, svinkallt!) . Tog med Ewelyn ut på en liten kvällspromenix till ica och handlade lite gott till kvällen ;-) Träffade Caroline, hennes sambo och deras lilla plutt på 7 veckor :) Ska ta en fika nån dag sa vi! Kul tycker jag =)

Ja, har inte gjort så mycket mer än och jobbat och handlat idag. Och nu är det kväll och det vankas mys i soffan!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0