Stress

Jag går fortfarande med en inre stress i kroppen. Trodde aldrig att jag skulle få nåt gjort idag. Men jag packade tre kartonger, har varit i andra lägenheten och checkat läget. Inte lätt att packa när man har en dotter som är på ALLT :-) Värst är väl att man är rädd att hon ska skada sig på något.

Idag har hon varit bättre. Men hostade ikväll så hon fick hostmedicin. Nu har jag inte hört nåt hostande på ett tag. Idag var vi ju hemma ifrån dagis och det tyckte jag var ett bra beslut. Vi somnade tillsammans i sovrummet och myste och gjort lite nytta. Hon behövde få mysa med mamma lite =) Och jag med henne =)

Imorgon är planen om hon vaknar pigg och glad och utan feber då såklart så ska vi till dagis. Hennes tillstånd går ju först, så allt hänger på hur hon mår.

Jag har ställt in vaccinet imorgon, kanske jag skrivit tidigare här i bloggen. Så den 5e ska vi dit, ta spruta och väga och mäta.

Jag mår sådär, energin är en bit bort. Men jag försöker... Nästa Måndag bor vi på Järnvägsgatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0