Torsdag

Igår kom Tessan hit och drack en kaffe. Ewelyn fick ett par presenter, men vi öppnade dom idag eftersom hon sov igår. Badleksaker och en bok =) TACK!

Idag tog jag sällskap av Madde och Leia till dagiset. Det gör mycket med sällskap helt klart, roligare att gå när man har någon att prata med :-)

Det gick som vanligt bra på dagiset idag. Hon hade inte sovit en blund och var ute när jag kom. Lekte i sandlådan :)

När vi hämtat våra sötnosar så gick vi ner på stan. Först ett stopp inne på apoteket då mina vitaminer är slut sen blev det en sväng inne på Lindex. Madde hittade så fina kläder till Leia. Själv hittade jag en tröja till Ewelyn som jag höll i ett par gånger, men ska suga på karamellen ett tag till. Har ju rabattkupongen kvar så :-) Men två par strumpor fick hon. Det går alltid åt nu på dagis då dom blir så smutsiga fort. Vi har ju fortfarande ingen egen tvättmaskin...

Och jag köpte mig en långärmad tröja och ett svart baslinne som jag ska ha på LÖRDAG ;-) Och ett halsband till det. Halva priset på ur och penn.. Det gillar vi. Blev väldigt billigt! Sen köpte jag mig ett par ölflaskor på systemet som ska avnjutas med mina arbetskamrater :-)



Dagens inköp. Syns lite dåligt, det blev ett glittrigt lila nagellack också =) Ja, ska man va fin så ska man. Händer ju inte alltför ofta längre då dom mesta kläderna består av noppror och mat/gröt fläckar från en viss liten tös här hemma :-) Men kladdiga barn är glada barn. Hmm.... =)


Det var nog allt för denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0