25 år

Idag för 25 år sedan kom denna mamma, sambo, vän och bloggare till världen! Kan ni tänka er? 25 år och här sitter jag nu i lägenheten tillsammans med min sambo och min underbara dotter. Jag har blivit så mycket gratulerad att det idag kändes som en helt vanlig dag. Telefonen och mobilen har dock gått varma hela dagen ;-)

Imorse gick jag ut och mötte upp Tessan och Clara. Följdes åt till babysången, men hoppade fikan och gick en promenad istället. Det är skönt att gå på morgonen, men eftersom Ewelyn vaknar så tidigt så blir hon trött vid den tiden. Det tog bara några minuter så slocknade hon i vagnen.

När jag kom hem käkade jag upp tacosen från igår. Joel kom hem lite tidigare, men åkte ett ärende och efter ett tag kom han hem med rosor och ett presentkort på fothälsan. 60 min massage! Så ska ringa och boka tid någon dag. Himla gulligt!

Av min bästa vän fick jag söta strumpor och en stor chokladkaka :-)

Så jag är så nöjd, fick mycket mycket mer än vad jag någonsin kunnat förvänta mig av släkt och vänner. Ja, jag blir rörd! Tycker själv inte att jag är värd det. Åter igen dum mot mig själv. Men stort TACK iallafall!

Snart ska jag hoppa in i duschen och skrubba av mig lite, benen borde rakas.. Ser ut som en varulv, haha!

Hoppas på lite sömn i natt, i natt sov jag inget vidare. Kändes mycket bättre med dom nya bäddmadrasserna, men jag kunde inte komma till ro så fick gå upp och fördriva lite tid framför datorn.

Imorgon, TIDIGT åker jag och Brittmarie bussen till Gekås. Tjoooohoo! :) Ska bli så kul, inte träffat henne sen sommarvikariatet.

Den här veckan kommer gå fort har jag en känsla av. Shopping i Ullared-Synundersökning på Synsam- Möte på Af... osv!

Ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0