Bil

Vissa dagar så jobbar min hjärna mer än vad den borde göra. Det i samband med sömnbrist resulterar i att åtminstone jag inte alltid är på världsbäst, strålande humör. Det mesta ligger inombords och jag visar det sällan. Därför det är bra med bloggen så jag kan skriva ner lite.

I morse så somnade vi om, halv tio vaknade vi. Joel åkte ut och hämtade sin mamma som hade hand om Ewelyn en timme. Eftersom vi skulle provköra en bil :-)

Jag har bara provat automat en gång förut, men fasen var smidigt det är. Jag har alltid varit lite anti mot såna bilar, dels för att jag löjlig som man är tror att man ska komma ifrån sig när man lärt sig växla och alltid kört manuellt. Men det är ju faktiskt så att köra bil är som att cykla har man en gång lärt sig det så sitter det som smäck. Lite ringrostig kan man dock känna sig ibland, åtminstone jag. Gillar fortfarande inte att parkera när det är trångt för att jag är rädd att köra på något, men än så länge så går det bra :-)

Tog en sväng till V.Harg. Sen hemåt igen. Gjorde lite mat. När Joel åkte till jobbet så gick jag upp till Brittmarie och pratade lite skit. Hon är så bra. Får mig alltid på bättre humör.

Ewelyn är fortfarande snorig och lite värre tycker jag nog att det blivit. Lite hosta har drabbat henne också, även mig själv. Det retar i halsen, men näsan rinner inte.

Har inte så mycket mer att delge er idag.

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0