Calvin Klein



Den här fina klockan fick jag av min kära pappa idag :-) Åh, jag är så glad. Den är stor och fin, med en ljus urtavla fast ändå stilren. Den kommer jag vara rädd om vill jag lova, fast kommer användas flitigt såklart! Trodde jag skulle smälla av när han sa att jag fick ta den =)

Jag har ju inte fyllt ännu så lite fusk hehe..


Varit en härlig dag med mycket sällskap av pappa. En tur på stan, en fika hos farmor och sen lite mat på korvmojjen :-)


Kvällen har spenderats i soffan framför "Änglagård" som är en av mina favoritfilmer. Snart dags att krypa ner. Jag tar nattens bestyr och Joel går upp imorgonbitti. En bra deal ;-)

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0