Kväll igen

Så har även denna dag gjort sig till känna. Varit en bra dag med mycket skratt, god mat blandat med allvar och gäspningar =)

Ja mamma och jag pratar om ALLT ;-)

Joel är hemma, kom strax efter 18. Nöjd och glad! Vi har varit så där romantiska som kan bli, han har pratat med Åke i telefon, eller Ove eller om det var Erik. Skitsamma, jag blandar ihop grabbarna =)

Jag själv har pratat med Linda som ringde förut. Tycker så synd om henne. Jag hoppas det vänder för henne och att hon får en stor dos tur. Jag försöker ge dom råden jag kan av mina egna erfarenheter, men det bästa jag kan göra är ju att lyssna..

Jag ställer upp för mina vänner. Jag vill finnas där, stötta och lyssna, det är så jag vill att mina vänner ska vara tillbaka. Jag kräver det inte, men jag tycker det är en självklarhet om man nu ska kalla sig VÄN. Det spelar ingen roll vad som händer i ens liv, i vilket stadie man befinner sig i, kriser, lycka osv. Man ska finnas där. Oavsett om det är lite så ska mina vänner iallafall veta att jag finns för dom och att jag hjälper till så gott jag kan.

GLÖM ALDRIG DET!

Nu är jag i valet eller kvalet om jag ska eller borde kolla på "Kungarna i Tylösand".. Hmm. Om jag känner mig själv rätt så behöver jag sitta en stund i soffan och slappna av innan jag kan somna. Annars går jag bara upp och då blir det ännu svårare att somna sen!

<3

Förresten. Grattis Minna på 1-årsdagen =) Vet att hon själv inte läser min blogg, men vet att hennes mamma gör det. Så kram till er från mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0