Sömnlös natt



Igår ställde sig Ewelyn upp i spjälsängen för första gången. Innan har hon ställt sig på knäna. Hon kan ställa sig upp i soffan och så, men vi blev lite snopna, som alltid när det händer nya grejer!

Hon var så söt när hon stod upp och tittade. Såg så stor ut våran tjejja!

Givetvis så var minneskortet fullt när jag skulle ta kort, så får bli en annan dag.

Idag så har en familj varit här och tittat på lägenheten. Efter det gick Ewelyn och jag runt stan, jätteskönt ute!

Pappa kom strax därefter och fikade.


Jag känner mig väldigt väldigt TRÖTT just nu. Ewelyn vägrade somna igår, efter många försök så tog jag med henne upp, så vid två tiden satt hon och jag och kollade på Tv i natt :-)

Vet inte vad det var med henne, hon är nog i en ny fas för det händer så mycket.

Längtar tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0