Söndag



Ewelyn god och glad!


Idag har mamma och Conny varit här och ätit lunch. Vi slängde ihop lite tacos, sen kaffe och bullar på det! Måste baka fler bullar någon dag för dom går åt fort :-)

I eftermiddag åkte Joel till Jysk och inhandlade något välbehövligt. Två nya bäddmadrasser kom han hem med. Dom sålde ut deras dyraste nu för 1500, kostar annars 2400/styck. Så stor skillnad. Jag har ju haft sån problem med min rygg, tror dels det beror på att Ewelyn inte är lätt som en fjäder längre, men även dom hårda IKEA-madrasserna har gjort sin del.

Det är inte alltid det bästa att vara snabb och välja det billigaste. Det har vi fått lida för nu. Det tar ett tag innan madrassen formar sig efter kroppen, men ska bli skönt att få lägga sig lite mjukare!


Av mamma och Conny fick jag så bra presenter. En sak jag verkligen pratat om länge i olika etapper, men som aldrig blivit av.

Jag har fått en 50 min konsultation på Make Up Store i Linköping där jag även får välja produkter av priset. Det ska bli toppen att få hjälp med vilka färger man passar i plus lite tips om hur man kan få detta "trötta-mamma ansikte" lite lyster ;-)

Sen ett presentkort på IKEA. Det är kalasbra, för det går alltid hem. Passar bra till soffbordet som vi ska köpa!

Fin blomma

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLT FINT OCH DET TREVLIGA SÄLLSKAPET MAMMA OCH BÄSTA CONNY!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0