Uppe före E...

JA, ni läste rätt. När jag gick  upp och kissade så somnade hon om. Jag kände mig för pigg för att lägga mig igen så dricker mitt morgonkaffe i lugn och ro!

Ska strax passa på att ge mig själv ett ansikte (sminka mig alltså). Låter väldigt ytligt kanske. sminka sig klockan sju för att man går hemma. Ingen annan bryr sig inte jag heller egentligen, men jag känner mig fräschare när jag fått fixa till mig lite.. Så är det med det.

Vi får väl se vad denna dag har ett erbjuda.. Hade tänkt gå till jobbet på förmiddagen, men Helene skulle ev dyka upp och vi ses ju inte alltför ofta. Jobbet har jag ju nära mig så kan i stort sett gå vilken dag som helst =)

Känner mig glad och lycklig!

Vill behålla den underbara känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0