Effektiv eller vad? :-)

Typ 10 minuter har våran älskling sovit idag..

Men hon ville mysa med mig i soffan en stund och så underbart det är. Jag är nog än rätt så tråkig mamma eller har varit dom senaste dagarna när jag själv inte riktigt är i form.

Men försöker göra så gott jag kan med den lilla energi jag har och med en snok som rinner och rinner hela tiden att jag snart funderar på att klippa av den ;-)

Nämen vi har tvättat både henne och kläder, diskmaskinen har också körts... Vi har i mellan det busat i den mån hon velat, men hon har kramat mig så många gånger idag.

Så gullig är hon när hon tar pappret och snyter sig själv och fräser till :-)


Väntar på Tessan som ska låna våran skrivare, antar det blir lite prat i soffan innan hon knallar hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0