Förkyld

Vilken natt! Både Joel, jag o Ewelyn har sovit dåligt. Kände mig som en zombie i morse när klockan ringde halv 6. Orkade varken brygga kaffe eller lägga på nåt smink, inte ens sätta i linserna gjorde jag. Fast ska ju helst undvika det när man är förkyld.

Morgonpasset var stressigt, men gick väl som tur är.

Börjar halv två igen och jobbar till nio sen är denna helgs jobb färdigt. Skönt! Hade jag inte blivit så här hes och snorig så hade det nog varit lättare.

Är helt ensam hemma nu då Joel skulle hjälpa en kompis att flytta saker så Ewelyn ska vara hos sin snälla farmor några timmar.

Vill bli frisk och pigg!

Känns ju inte som att jag kan visa min bästa sida imorgon på arbetsintervjun annars :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0