Fredag

Jag är så mätt!

Ewelyn och jag traskade ner till Ica förut och handlade det som fattades till kycklinggrytan, ett paket chokladpudding hamnade i korgen också ;-)

Men den finns kvar i kylen, får smaska lite senare för annars spricker jag nog.

Lilla snuttan har kommit på en ny grej nu.. Förut har hon klättrat ner för soffan själv, nu klättrar hon även upp!

Farmor ringde på dörren också. Varit hos sin syster och det vad ett tråkigt besked hon kom med. Hon är JÄTTEDÅLIG nu. Säger något enstaka ord, är blek, kall och hallucinerar.

Jag har lite dåligt samvete för att jag ska ut och partaja imorgon kväll, sa det till farmor med. Men jag kan ändå inget göra som det ser ut nu. Dom enda hon vill ha där är sin syster och sina barn och farmor skulle höra av sig om det händer något i helgen.

Hon tyckte att jag inte skulle tänka så mycket på det utan ha trevligt.

Godis är inhandlat och min sambo kom hem för en timme sedan.

Film & myspys i soffan är aldrig fel! Jag behöver hans värme och famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0