Full rulle

Det känns som att det har gått i ett idag och då har man inte jobbat :-)

Det är mer än vad man tror som ska fixas, hinnas med osv. Och nej, jag är inte färdig.

Ewelyn somnade bredvid Joel en timme förut i våran säng. Händer typ aldrig. Dom var så mysiga!

Jag passade på att vila en stund, men blev cirka 5 min sen vaknade Ewelyn och Joel började en timme tidigare på jobbet idag. Det var den vilan ;-)


Så vad har vi gjort?? Förutom det vanliga som man alltid gör förstås.

Vi har rensat lite i ett skåp i köket. Lagt alla mediciner och dylikt i en back, rensat bland kvitton, tvättat en maskin tvätt och hängt upp det (vanlig syssla dock)- Men det roligaste av allt var att vi bakade en tigerkaka, fast denna gång tog jag i apelsinskal istället för vaniljsocker och den blev god. Smakade en liten bit.



Ewelyn hjälper till på sitt egna lilla vis :-) Kan säga att jag fick "bada" henne sen :-)



Resultatet :-)

Tänkte på att slänga bort påskriset, men det får bli imorgon. Orkar inte greja med det.

Ska ta tag i diskbänken och skura lite i badrummet. Kvällsnöje det, förstår inte att tiden springer ifrån en och ändå har det gått i ett hela tiden.

En rejäl sovmorgon skulle sitta fint, men det får jag väl drömma om ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0