Härligt!

En ganska stressig morgon med en tös på dåligt humör, inget passade. Men iväg kom vi :-) Blåste som sjutton bara, det gillar jag inte!

När jag lämnat henne gick jag raka spåret till Af, möte på 1,5 tim. Var helt ok ändå måste jag säga även att jag kände mig lite outsider då dom flesta var yngre än mig och var i en helt annan situation. Men så är det.

Fick ju närvaro där åtminstone och det är viktigt!

Det har plingat till nåt så alldeles i min mob idag så jag ska jobba fre, lör och söndag och även ikväll då såklart plus att jag fick en tid till i slutet av månaden. Så min kära sambo får vara hemma i helgen medan jag drar in lite pengar ;-)

Precis ätit en tonfisksallad. Blev så hungrig och sugen när jag gick hem från Af. Gott är det!

Nu är kaffet klart hör jag, så ska ta första koppen för dagen.. Då min lilla tös inte var på glatt humör och medgörlig imorse så får jag ta mitt morgonkaffe nu :-)

Hoppas ni alla  har en fin dag i blåsten! Jag vill helst inte ge mig ut igen men måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0