Ledsen :-(

Dagen den gick den med.

Fick sällskap av Tessan och Clara till dagis, mycket roligare att gå när man har någon att prata med. Sen följde hon med upp på en snabbkaffe för när Joel kom hem så kilade jag till jobbet.

Det gick bra, dock väldigt varmt men så är det! Jobbar man högst upp så är det oftast varmt, värmen stiger ju uppåt.

Såg ett missat samtal halv 6 ikväll när jag klädde om. Frågade Joel om han visste vem det va. Farmor som ringt och även pappa. Farmors älskade syster har lämnat sitt jordeliv :-(

Hon hade det kämpigt så att få lämna gjorde henne nog bara gott. Jag är ledsen, jäkligt ledsen men kan inte fälla några tårar nu. Dom kommer nog senare sen. Jag är chockad, fast det var väntat.

Vad jag kommer sakna henne. Henne värme, hennes kärlek och omtänksamhet, givmildhet och positivitet. Hon hade ett gott hjärta till alla, saknaden kommer bli stor och jag kommer känna sorg. Jag måste få sörja men ändå låta vardagen gå.

Inget roligt avslut på denna kväll. Men livet har sin gång. Jag får mig en tankeställare.

Ta inte varandra för givet, va rädd om den/dom du älskar och visa det.

Jag måste bli bättre på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0