Lillsnuttan

Ewelyn vaknade med lite feber, hon är snorig och inte alls på så glatt humör.

Valde att stanna hemma, men eftersom Joel sov och jag inte ville störa honom så gick vi till Tessan en stund på lite fika.

Har myst lite i soffan och ätit mat. Joel åkte till Jocke nyss innan jobbet. Kommer hem sent ikväll i vanlig ordning, gillar inte dessa kvällsveckor menmen..

Vi har inga mera planer förutom att mysa i den mån Ewelyn vill och bara vara.




Lite påskpynt!


Har suttit och kollat på andra kameror. Jag måste köpa mig en ny för jag tror att den jag har, har gjort sitt. Men vad ska man välja? Är grymt sugen på en systemkamera, men den är ju inte så smidig att bära med sig. Hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0