Lördag

Jag är fortfarande hes och lite snorig, var kämpigt att gå upp i morse. Men iväg kom jag och timmarna rullade på :)

Tappade rösten några gånger, lite pinsamt. Men shit happens ;-)

Hoppas verkligen jag är frisk och kry på Måndag!



Jag ska försöka komma i säng skapligt, en är det lite för tidigt och då kommer jag ändå inte kunna somna. Men innan elva ska jag vara i säng. Har en delad tur imorgon, nästan 11 timmar så kommer nog bli en aning kämpigt, men dåligt uppsatt med folk i helgen såg jag så jag får bita ihop.

Ska inte tjata om tandläkaren, men två hål ska lagas i Maj så alla kronor är välkomna :-)




Sovgott och ha en fortsatt mysig Lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0