Påskris

Var ju som sagt på en arbetsintervju förut och som en kompis skrev så hade 500-600 sökt och att få komma på intervju är ju helt klart en merit som man ändå om man inte får jobbet kan känna sig stolt över.

Trots min hesa stämma, min rinnande näsa och huvudvärk så gick det bra tycker jag. Visst man kan väl känna att varför sa jag inte det? Varför sa jag det? Men det är nog vanligt att känna så.

Det kändes väldigt lättsamt och enkelt och jag tycker jag presenterade mig så gott jag kunde när jag mår som jag gör.

Nu är det bara att vänta. Cirka 2-3 veckor skulle det ta.

Jag hoppas verkligen jag får en tjänst. Jag är så taggad och vill verkligen jobba! På ett nytt ställe, träffa nya människor, lära sig nya saker.

Men nu kan jag inte göra mer. Hoppas inte på för mycket då som jag nämnde ovan är väldigt många som vill jobben.



Efter jag kom hem så tog jag med mig Ewelyn till affären och inhandlade lite påskris, kunde ju iofs plocka själv men va billigt :-) Köpte lite fjädrar i olika färger och även lite annat pynt. En liten porslinskyckling står på köksbordet nu med :-)

Som ni vet är jag inte mycket för pynt. Men får så dåligt samvete om jag inget har då jag vill att Ewelyn ska ha lite påskkänsla hmm :-D

Hon hjälpte till att klä riset.

Lilla snuttan har förövrigt tagit sönder min kamera. Sedan tog jag några på min mobil, men hittar inte sladden så kan inte föra över till datorn.


Varmt och skönt har det varit ute och jag hoppas på lika fint väder imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0