Söndaaag

Hej svejs! :)

Imorse var jag dundertrött, snoozade så länge jag kunde, men till slut fick jag pallra mig upp. Var på demensen och det var en stressig morgon, förut hade dom extrahjälp ett par timmar på morgonen, men allt ska sparas in så vi körde som två duracellkaniner :-)

Sedan blev det lugnare och tempot var helt ok!

Hellre på sätt och vis att det finns att göra för finns inget värre när klockan står still.

Ewelyn var inte hemma när jag kom hem, varit med farmor och faster och busat av sig lite :-) Roligare för henne att kunna vara utomhus och leka med kusinen, helt klart.

Joel är och tvättar bilen. Det är hans uppgift :-) Eller ja, det blir alltid han som gör det utan att vi ens tänker på det. Men jag slipper gärna :-)

Jag har myst lite med snuttan i soffan och hon kramade mig massor. Älsketofsen min.

Imorgon är det dagis igen. Jag står uppskriven på jobb, men verkar rätt lugnt. Men man vet ju aldrig. Skönt att vara hemma också eftersom jag jobbade hela dagen idag och vädret ska ju bli fint imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0