Torsdag

Åh, Ewelyn sov länge idag och jag snoozade alldeles för länge ;-) Farligt det där.. Bara 5 min, bara 5 min till... osv..

Tog bilen även idag, hade blivit för stressigt och gått.. Parkerade bilen sen gick jag raka vägen upp till Tessan och drack morgonkaffet.

Hämtade Ewelyn.. Idag fick hon en burk lasagne. Jag själv ska ta lite rester från igår sen tänkte jag. Orkar banne mig inte laga någon mat och Joel äter ju ändå pizza ikväll på jobbet så.

Hela burken käkade hon upp med god aptit. Hoppas hon sover bättre nu idag än hon gjorde igår.

Vid tre kommer farmor hit och vid tjugo i fyra knallar jag till jobbet. Är inte det minsta sugen när det är så fint väder. Är ju bara ett 5 timmars pass, men ändå.. Jaja, det blir nog bra bara jag väl kommer dit ;-)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0