Äppelpaj

Ewelyn sov hela natten, superskönt!

Strax efter frukost gav sig Joel iväg med cykeln för att cykla Mjölnarrundan som gick av stapeln idag. 6,5 mil.. Puuuuuh! :-)

Ewelyn och jag duschade tillsammans och sen började vi kolla på Emil i Lönneberga som vi sett sissodär 200 gånger :-D

Bäddade rent i hennes säng och gjorde fint, men allt annat som vad tänkt blev inte av så får beta av det i veckan.

Efter en kort powernap för Ewelyn så gick vi ner och ställde oss vid mål. Strax därefter kom Joel farandes på cykeln. Duktig är han :-) Vi satt däruppe en stund i solen och jag fick kaffe och Ewelyn banan och bulle =)

Innan vi gick hem så gick vi ner till lekparken, men sen bajsade hon på sig så fick gå hem :-)

I eftermiddag har vi smaskat äppelpaj och vaniljvisp. Jag som skulle vara så duktig, men Söndag räknas väl som helg det också hmm :-)



Hela pajen gick åt då blev den lyckad med andra ord ;-)

Jag ska strax slänga mig i soffan, men ska plocka lite först och sen torka lite i badrummet. Men sen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0