Från mammas blogg

Livets väg är inte alltid rak, lite krokig har den varit och en jävla uppförsbacke med sjukdom och elände.. Efter nästan 2 år blåser det medvind och jag mår så bra med allt som jag har omkring mig. Lycklig mormor, särbo, tonårsmamma,mamma, arbetskamrat, vännina, syster, faster, moster och gu vet allt annat som man är. :)

Dessa ord värmer, att veta att min mamma mår bra både fysiskt och psykiskt efter allt skit. Jag har skrivit om det förut, men såklart det berör mig. Hon är ju min mamma och att ligga på förlossningen samtidigt som hon ligger på en annan avdelning dödssjuk så förstår ni kanske att vårat mor-dotter band är starkare än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0