Inte på topp

Jobbade igår kväll och jag mådde inte väl stundvis.

Till och med min jobbarkompis sa att jag såg lite blek ut, kämpade på och fixade kvällen. Men sen när jag kom hem så började jag frysa :-/ Fick sån frossa och kände mig ännu sämre. Orkade inte ens duscha och det gör jag alltid efter jobbet.

Låg i valet och kvalet om jag skulle sätta klockan på fem och kolla läget då, men sen är det ju skänninge marken och många ska ju dit och det vad inte så värst många uppsatta på vikarielistan så jag ringde nattpersonalen vid elva och bestämde mig för att vara hemma idag. Hade dom god tid på sig att hitta någon tills idag..

Många timmar som jag behöver ha går i spillo, men jag hade inte gjort ett bra jobb ändå. Så gjorde nog rätt i att stanna hemma.

Nu är jag ledig några dagar och har helgen framför mig, varav två delade turer och sen till klockan två på måndag, så jag måste bli bättre :-)

Kan ju vara värmen som slog sig ett spratt också, för det är varmt som det är ändå och sen jobba inne i en bastu och röra sig och stressa så mycket som gör så är det kanske inte konstigt att kroppen sa ifrån.

Men jag tänker positivt. Fick väcka mitt gullefjun idag och hon sov bra i natt. Det tackar vi för :-)

Hade ingen lust att stå vid spisen idag, men envis som man är så slängde jag ihop en fiskgratäng med det som fanns hemma och det blev gott :-D

Är inte det minsta sugen på att åka och trängas på marken när jag mår som jag gör. Så denna dag ska jag ägna åt att bara vara och ta det lugnt i den mån det går.

Joel kommer hem snart och då ska han och Jocke ta med sig barnen och hitta på något :-) Då blir Ewelyn glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0