Jobb, dagis, bvc!

Denna dag har inte riktigt gått som jag velat. Åtminstone inte på jobbet, det kändes som att huvudet var iväg och seglade åt ett annat håll samtidigt som det dunkade och kändes som en bowlingklot.

Tror det beror på vädret för det var bra kvavt där ett tag och jag fick en tendens till huvudvärk som blev värre och värre. Men fixade timmarna och sen hämtade jag Ewelyn och därefter traskade vi raka spåret till BVC i regnet!

Det gick bra och att vi skulle dit var för att Ewelyn varit rädd för att gå själv, eller hon har gått några steg och sen inte velat mer, men nu knallar hon ju för fulla magar, springer och hoppar så det gick ju galant där :-)

När vi kom hem så värmde jag på lite mat och sen ville hon bada, så det fick hon. Började bli trött då hon bara sovit en stund på förmiddagen så vi myste ner oss i soffan.

Försökte lösa min jobbkväll imorgon idag på jobbet och tack du snälla Veronica som ställde upp och bytte.

Att börja kvart i sju är väl ingen höjdare direkt, men jag förlorar inte timmarna iallafall :-)

Ja, det vad väl detta jag hade idag.. Måste ta tag i diskbänk, tvätt och lite annat skoj innan jag kan slappa så lika bra att sätta fart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0