Lördag

Igår vad det min sista dag på schemat och det var blandade känslor jag gick hem med igår. Visst skönt att kunna bestämma lite själv, men det har ändå varit en trygghet att veta sina tider. Fick en fin blomma.

Nu får vi väl se vad som händer. Har fått en tid i nästa vecka iallafall.

Efter lunch åkte vi in till ikano huset, men det var främst ikea som var ärendet. Vi köpte några fler mjuka klossar till Ewelyn och även en pall till badrummet. Det var trevligt och Ewelyn vad snäll, men inte så kul att gå när man vill handla mer men inte kan :-)

Men jag såg lite som jag vill ha så det får införskaffas vid ett senare tillfälle. Då ska jag även ta ett kik i dom övriga butikerna, men då åker jag nog dit själv eller med en kompis för Joel roar det inte så värst att gå och kolla kläder :-D

Ewelyn var svår nattad ikväll, hon kräktes upp lite och nu sover hon. Tror det körde i magen på henne eller något för hon vad så trött, men kunde inte komma till ro.

Ja nu har jag lagt ut vårat vitrinskåp nätet. Hoppas någon nappar på det, annars vet jag väl inte vad vi ska göra med det.

Imorgon är tanken att ta med Ewelyn till lekparken för hon tjatade om att gunga idag och dessutom måste jag ta hand om lite som jag ligger efter med. Sådant som man liksom inte hunnit med dessa jobbveckor :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0