Mardrömmar

Vaknade i natt ett par gånger av att jag hörde mig själv prata och jag var genomsvett. Drömmarna handlar om ungefär samma sak och jag blir så rädd när jag tänker tillbaka på dom. Måtte det aldrig hända.

Man blir konstig när man vaknar och tror att det är sant. Som sagt jag hoppas det bara är hemska drömmar och inte blir till verklighet :-(

Från drömmar till kaffe så dricker jag nu min morgonkopp. Ewelyn är på dagis och jag börjar jobba halv två. Jobbar två långa passa nu, men är ledig i helgen :-)

Känns som hösten dragit sitt strå i stacken. Önskar få lite mer av sommaren innan den börjar härja loss ordentligt. Vore skönt att kunna få njuta lite efter sommarviket då man jobbat sig igenom denna semestertid åter igen, menmen.. Inte jag som bestämmer väderleken så jag får lätt ryckas med och anpassa mig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0