Min fina mamma

Så skönt att komma hem, blippar runt lite här på nätet men snart väntar en dusch och sen är det bara att ladda upp inför ett nytt pass :-)

Min lilla snutta börjar ju dagis imorgon och jag skulle gärna velat vara där, men på Tisdag ska ju följa med henne :-) Håller alla tummar och tår för att det kommer gå bra denna vecka!

Nog om det. Min kära mamma bloggar ju också och som vanligt så tar jag mig den äran att bjuda er på några bilder.

Hon är underbart vacker och stark. Så härligt att se henne lycklig med tanke på allt skit hon varit med om. Det kunde man inte tro för 2 år sen.



Mamma på semester



tillsammans med sin Conny :-)



Hoppas jag blir lika vacker genom åren ;-)









Slutbloggat för i afton.

Godnatt och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0