Onsdag

Jag har sovit bra i natt, men lade mig för sent då jag fastnade framför en dokumentär om Norge katastrofen, satt som klistrad i soffan.

Blev så paff när alarmet ringde, inte hade jag varit uppe i natt och Ewelyn sov fortfarande så jag fick väcka henne :-)

Tar nog på krafterna nu dessa dagar, mycket som händer, nya människor, ny miljö och så.

Dom skickade hem mig efter en timme och jag kände mig lite halvt spänd ifall dom skulle ringa...

Hämtade henne efter lunchen och det hade gått kanonbra!

Jag hann både fixa med disken, slänga i en maskin tvätt, bädda sängarna och plocka lite.

I eftermiddag kommer min kära farmor hit på en kaffe. Har inte hört något annat så jag antar att hon kommer...

Och just det, fick  hem min mascara redan idag på posten. Snabb leverans gillas skarpt. Hoppas ni får en myspys dag. Vädret är ju inte till belåtenhet för utomhuslek vissa stunder då det regnar, men Ewelyn hade varit ute en sväng idag på dagiset så hon har ju fått frisk luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0