Tänk OM...

Loggade in på internetbanken och fick se min lön. Jag vet att pengar inte är allt och den tiden jag varit ifrån min familj i sommar och så mycket man slitit och svettats för dessa pengar så känns det ändå bra nu, det ska jag inte sticka under stolen med.

Önskar bara att man kunde få en sån lön varje månad för då skulle vi leva gott, det krävs nästan idag att man har två löner speciellt om man har barn också och det känns bra att man själv har jobbat för pengarna för leva på en massa bidrag är något jag gärna vill slippa och inte hamna i igen och sen känns det bra att jag bidrar med lite till hushållet för att vara beroende av någon vill jag absolut inte vara.

Dock har jag den tråkiga restskatten som ska betalas och tandläkare som väntar så måse lägga undan en del, men lite ska man väl unna sig och särskilt till Ewelyn som fyller år i Oktober.

Hoppas vi kan ta oss ner till Gekås innan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0