Tisdag



Då jag haft samma mascara i sissodär hmm.. Vågar knappt skriva det, men den börjar bli torr och klumpa sig och har nog legat i sminkväskan i ett x antal månader ;-)

Så igår loggade jag in på en sida och beställde hem denna till billigare pris. Är den bra?

Igår gick dagen så snabbt åter igen. Jobbade till halv två sen tog jag med mig Ewelyn ut till lekparken ett par timmar och sen vad det i stort sett dags för bad och nattning :-)

Ewelyn sover nu!! Jag satte klockan lite tidigare för att kunna ta morgonkaffet i lugnan ro :-D

Idag blir hennes förmiddagslur lite knäpp då vi ska vara på dagis mellan 12,30-14,30. Men ska väcka henne strax så får hon äta och vila tidigare om det går att ruckla på tiden.



Ett léende smittar av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0